#ChodźDoKina! Startuje kampania społeczna

Autor: PISF 2020-09-13 08:43:05

Rusza ogólnopolska kampania społeczna „Kino to emocje”. W ramach tego projektu duże sieci oraz kina studyjne i lokalne, wspierane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej i Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, po raz pierwszy w historii będą wspólnie zachęcać do powrotu przed duży ekran.

Oglądanie filmów na dużym ekranie cieszy się ogromną popularnością, co potwierdzają liczby: w 2019 r. w polskich kinach sprzedano ponad 60,2 mln biletów. 2020 rok zapowiadał się podobnie, jednak pandemia i czasowe zamknięcie kin, uniemożliwiły pobicie kolejnego rekordu.

Aby przypomnieć, jak ważną rolę pełni kino, cała branża zjednoczyła się, czego wynikiem jest kampania „Kino to emocje”. Jej głównym elementem są spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, które będzie można zobaczyć w kinach, telewizji i internecie. Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich kanałów. Wszystkie elementy łączyć będzie wspólny hasztag: #ChodźDoKina.

© 2018 Super-Polska.pl stat4u