Polska krajem sukcesu
Płatności mobilne, paczkomaty, platforma do umawiania wizyt w branży kosmetycznej, telemedycyna dla seniorów na nadgarstku. Wielu z nas z tego korzysta, ale nie każdy wie, że stworzyli to właśnie Polacy. Ruszyła kampania „We did it in Poland”, która pokazuje Polskę, jako kraj nowoczesny, innowacyjny i dynamiczny. Taki, który wnosi istotny wkład w rozwój Unii Europejskiej. W inauguracji, która odbyła się 10 marca w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych, wziął udział wojewoda mazowiecki Mariusz Frankowski.
Dumę ze swojego kraju czują głównie przedstawiciele i przedstawicielki najstarszego pokolenia, tzw. baby boomers. Zetki, od których w największym stopniu będzie zależeć kształtowanie wizerunku Polski w najbliższych latach, najczęściej ze wszystkich pokoleń odczuwają wstyd – mówi Olga Kozierowska, pomysłodawczyni kampanii We Did It In Poland, członkini Rady Organizacji Pozarządowych ds. Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej, prezeska Fundacji WłączeniPlus. – W ramach kampanii chcemy przedstawić wielowymiarowość patriotyzmu, który skupia się nie tylko na krajobrazie i historii, ale także na innowacyjności i osiągnięciach rodaków oraz życiu codziennym.
Inauguracja kampanii była okazją do wymiany doświadczeń z liderami z różnych branż oraz do wspólnego świętowania polskich sukcesów. W inauguracji kampanii udział wzięli przedstawiciele świata polityki, biznesu, nauki oraz mediów.
„We did it in Poland” to kampania, która ma zainspirować Polki i Polaków do docenienia siły i wartości naszego kraju, budowania wspólnoty wokół sukcesów Polski oraz zaangażować społeczeństwo w działania, które promują osiągniecia Polaków. Ma zwiększyć zainteresowanie europejskich partnerów i inwestorów współpracą z polskim firmami, a także wzmocnić wizerunek naszego kraju.
Kampania realizowana jest w Polsce i w Europie pod patronatem Prezydencji Polski w Unii Europejskiej. Organizatorem jest Fundacja WłączeniPlus.
Masz jakiś innowacyjny pomysł? Zgłoś to na stronie: https://wediditinpoland.eu/