Daj się unieść muzyce! W Katowicach

Autor: źródło-www.katowice.eu 2014-09-21 10:30:08
15 września ruszyła kampania reklamowa z okazji otwarcia nowej siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. – Jestem dumny, że obiekt został ukończony w terminie. Aby jednak i inni mogli się nim cieszyć, musimy go wypromować – tłumaczy Prezydent Piotr Uszok.
– Inauguracja sezonu NOSPR w nowej siedzibie będzie okazją do przedstawienia Katowic jako nowoczesnego miasta, prężnie rozwijającego się, z dumą czerpiącego ze swojego barwnego i wielokulturowego dziedzictwa – wyjaśnia podstawowe założenie kampanii Wojciech Czyżewski, szef Media Partner, firmy odpowiedzialnej za przedsięwzięcie. – Przewodnikiem po nowoczesnych Katowicach i głównym elementem graficznym uczyniliśmy latające, na poły magiczne, czerwone piórko, harmonizujące z architekturą nowej siedziby NOSPR – dodaje.

Muzycznym motywem przewodnim kampanii, realizowanej pod hasłem „Daj się unieść muzyce! W Katowicach”, jest fragment trzeciej części 9 Symfonii Ludwika van Beethovena w wykonaniu NOSPR pod batutą Alexandra Liebreicha. Nagrania dokonano 29 sierpnia w nowej sali koncertowej.

Zaplanowany na miesięczną realizację projekt przygotowało i poprowadzi wyłonione w przetargu konsorcjum katowickich firm: Media Partner i Pimedia. Budżet ogólnopolskiej kampanii, oszacowany na poziomie 885 600 zł, obejmuje 15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne (TVP Kultura, Historia i Rozrywka, TVN, Discovery Historia, AXN Black, AXN White, Ale Kino+); billboardy i citylighty w miastach nie tylko województwa śląskiego, ale i w Krakowie, Gdyni czy Warszawie; reklamę w prasie (Newsweek, Rzeczpospolita, Kaleidoscope – dostępny w samolotach) i w Internecie (onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, wp.pl, o2.pl); audycje radiowe (Program II Polskiego Radia, RMF, ZET) oraz 30-sekundowe spoty emitowane w kinach studyjnych niemal w całej Polsce, a także szereg plakatów, ulotek, folderów czy tablic informacyjnych.

© 2018 Super-Polska.pl stat4u