O 12. edycji Fashionphilosophy Fashion Week Poland w Łodzi

Autor: źródło-www.uml.lodz.pl 2015-06-30 08:53:34
Radni z Komisji Promocji Miasta i Współpracy zagranicznej zapoznali się z raportem dotyczącym działań promocyjnych realizowanych podczas XII edycji Fashionphilosophy Fashion Week Poland, która odbyła się w drugiej połowie kwietnia. Imprezę zorganizowano na terenie Hotelu DoubleTree by Hilton, halach produkcji filmowej Wytwórnia oraz TOYA Studios. Pasjonaci mody przez cztery dni mogli oglądać ponad 30 kolekcji odzieży. W czasie posiedzenia radni dowiedzieli się m. in., że organizator tygodnia mody nie wywiązał się w pełni z ustaleń zawartych z Biurem Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą.

Doliczyliśmy się 12 nieścisłości, w związku z którymi na konto organizatora wpłynęło o 60 tys. zł mniej niż zakładano. Dotyczą one przede wszystkim pakietu działań promocyjnych m. in. w internecie. Impreza zmieniła miejsce, musi w nim okrzepnąć. Teraz działa w centrum, w prestiżowym miejscu. Jesienią przyjdzie czas na oceny - uważa dyrektor biura Bartłomiej Wojdak.

Radny Jarosław Tumiłowicz dopytywał o kondycję finansową organizatora Fashionphilosophy Fashion Week Poland i czy toczą się postępowania komornicze wobec firmy. Część uczestników posiedzenia ma zastrzeżenia do jakości imprezy. Przypomniano m. in. znaczne opóźnienie pokazu Dawida Tomaszewskiego podczas uroczystej gali otwarcia Fashion Week Poland. W związku z licznymi pytaniami o przyszłą kondycję imprezy, przewodnicząca komisji Małgorzata Bartosiak poprosiła, by na powakacyjnym posiedzeniu przedstawiono radnym informację o przygotowaniach do 13. edycji łódzkiego tygodnia mody.

Koniec posiedzenia poświęcono tematowi Tygodnia miasta Łodzi, który rozpocznie się w Pawilonie Polskim w Mediolanie 28 września w ramach EXPO 2015. Wystawa Światowa to pół roku intensywnej promocji Polski na arenie międzynarodowej. Swój udział w imprezie EXPO w Mediolanie zgłosiło 147 krajów, w tym m.in.: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Szwajcaria, Węgry, Chiny, Słowacja, Indie, Stany Zjednoczone.

- W Mediolanie będziemy pokazywali atuty Łodzi, najważniejszym elementem będzie temat szeroko rozumianej rewitalizacji. Chcemy pokazać Łódź jako miasto ludzi aktywnych i kreatywnych - mówił Kamil Kulesza z Wydziału ds. Zarządzania Projektami. W ramach obecności Łodzi w Mediolanie, która jest jednym z elementów promocji starań miasta o organizację Małego Expo w 2022 r,, na przełomie września i października przewidziano m. in. happening oraz akcję malowania murali przy głównej alei gdzie odbywa się Wystawa Światowa.

© 2018 Super-Polska.pl stat4u