Srebrny Laur Jakości dla Gdańskiej Spółdzielni Socjalnej
- Postawiliśmy na jakość, bo wszyscy pracownicy Spółdzielni uważają, że nie mamy innego wyboru. Rozwój działalności gospodarczej Spółdzielni związany jest przede wszystkim z aktywizacją zawodową osób zagrożonych lub wykluczonych społecznie - podkreśla Katarzyna Littwin, dyrektor Gdańskiej Spółdzielni Socjalnej. - Nasz sukces zależy od tego, czy będziemy oferować wysokiej jakości usługi i produkty oraz czy będzie na nie zapotrzebowanie na rynku. Musimy zawsze pamiętać o tym, że pozyskanie kontrahentów i nawiązanie z nimi profesjonalnej współpracy umożliwia nam realizację naszej misji. Uważam, że przede wszystkim możemy konkurować jakością naszych usług, a dopiero później ceną. Udział w konkursie i zdobycie nagrody tylko nas umocniło w przekonaniu, że obraliśmy właściwy kierunek. Udało nam się wygrać z firmami i instytucjami działającymi na rynku dłużej, posiadającymi również wdrożone systemy zarządzania jakością. Nasz sukces jest związany z determinacją i konsekwencją w działaniu wszystkich pracowników Spółdzielni. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w musimy pracować nieustannie nad utrzymywaniem wysokiej jakości świadczonych usług. Mam nadzieję, że uda nam się nam pozyskać nowych klientów, mówi
Pomorska Nagroda Jakości jest konkursem mającym na celu upowszechnienie filozofii "zarządzania przez jakość" (Total Quality Management - TQM). Inicjatorami, pomysłodawcami oraz twórcami konkursu byli członkowie Komitetu Naukowo-Technicznego ds. Jakości Rady Wojewódzkiej Federacji SNT NOT w Gdańsku - wieloletni dyrektor NOT w Gdańsku, mgr inż. Eugeniusz Murczkiewicz oraz mgr inż. Tadeusz Bartoszewski. Współorganizatorem konkursu o PNJ, już od pierwszej edycji do chwili obecnej, jest Polski Rejestr Statków.
Laureaci XVIII edycji Konkursu o Pomorską Nagrodę Jakości otrzymali także nagrody specjalne, warto podkreślić, że Samorząd Województwa Pomorskiego wyróżnił Gdańską Spółdzielnię Socjalną oraz firmę Interdrex Sp. z o.o.