Walczymy o estetykę Bydgoszczy. Czas na reklamy

Autor: źródło-www.bydgoszcz.pl 2014-07-12 10:58:47
Trwa wymiana oraz modernizacja nieestetycznych nośników reklamowych. Konstrukcje, na których montowane są reklamy zostaną zmienione. Jeśli nośniki reklamowe nie będą wykorzystane komercyjnie, pojawiać mają się tam atrakcyjne zdjęcia Bydgoszczy.
Już wiosną rozpoczęły się pierwsze prace nad modernizacją i wymianą nośników reklamowych. W pierwszej kolejności wykonano na ulicy Szubińskiej, próbne nośniki w celu ustalenia optymalnej wielkości i proporcji w nawiązaniu do konkretnej przestrzeni ulicy wraz z uwzględnieniem ruchu pojazdów.

Kolejnym etapem była prace nad formą nośnika oraz modernizacją istniejących dużych bilboardów reklamowych, które z uwagi na liczne występowanie zostaną zliftingowane, pomalowane w taki sposób, by optycznie nie były tak ekspansywne dla przestrzeni. Powstało kilka propozycji nośników. Ostatecznie mniejsze nośniki reklamowe otrzymają nowy panoramiczny kształt, zostaną zmniejszone do formatu 350x166 cm i będą mocowane na nowej konstrukcji. Duże billboardy zostaną przemalowane w odcieniach szarości, by bardziej wpisać się w przestrzeń miasta. Natomiast część z nich zostanie usunięta. W pustych polach reklam informujących o możliwości wynajmu, zastępczo wprowadzone zostaną zdjęcia promujące Bydgoszcz, jako nowoczesne przyjazne miasto oraz cykle starych fotografii Miasta.

W sprawie ujednolicenia nośników reklamowych przygotowane jest zarządzenie Prezydenta. - Cieszy to, że te zmiany zaczęły się jeszcze przed wejściem w życie zarządzenia. Obecnie na ulicy Szubińskiej od ponad miesiąca stoją nośniki częściowo już w zmienionej formie. W sprawie porządkowania reklam odbyły się również spotkania z udziałem przedstawicieli ZDMiKP oraz Leśnego ParkuKultury i Wypoczynku. Liczę na to, że to gwarancja konsekwentnego poprawiania miejskiej estetyki – zaznacza prezydent Bydgoszczy, Rafał Bruski.

© 2018 Super-Polska.pl stat4u