Rusza kampania telewizyjna promująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury 2016

Autor: źródło - UM Wrocław 2014-01-31 14:21:39
W lutym rusza pierwsza kampania telewizyjna promująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury 2016. Spot wyprodukowany w technice slow motion przedstawia artystów reprezentujących różne dziedziny kultury i sztuki, którzy w symboliczny sposób szykują się do obchodów roku 2016. W ramach pierwszej kampanii zaplanowano ponad 200 emisji we wszystkich kanałach ogólnopolskich, regionalnych oraz tematycznych TVP.
Pod koniec października 2013 r. miasto Wrocław podpisało długoletnią umowę o współpracy z Telewizją Polską. Porozumienie podpisane na lata 2013-2017 obejmuje organizację corocznych koncertów sylwestrowych oraz popularyzację wydarzeń artystycznych związanych z rolą Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016. - Telewizja Polska obejmie szczególną opieką najważniejsze imprezy i inicjatywy kulturalne składające się na realizację projektu ESK 2016.

Europejska Stolicy Kultury jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów Unii Europejskiej w dziedzinie kultury. Tytuł ESK jest przyznawany na okres jednego roku miastu, które pomyślnie przejdzie dwa etapy selekcji konkursowej. Główną ideą ESK jest wzajemne poznanie, zbliżenie i dialog międzykulturowy Europejczyków. Konkurs stanowi ważny element poszukiwania nowej tożsamości jednoczącej się Europy. Tytuł ESK daje szansę na rozwój kulturalny i społeczny miasta. Stanowi również okazję do promocji kultury danego kraju.

© 2018 Super-Polska.pl stat4u